Yeni Amasra

Yeni Amasra

            Yeni Amasra

            Doğallığın ve rahatlığın simgesi rustik dekorasyon anlayışıyla.

            Yoğun iş ve şehir hayatının oluşturduğu stresten uzaklaşmak, evlerde olabildiğince doğal bir ortam yaratmak için rustik dekorasyon tarzı benimsenerek dizayn edilen Amasra Yatak Odası…

            Garanti Ve Kullanım Kılavuzu

            Döşemeli Ürünler

             1. Ürünlerin Müşteri Tarafından Teslim Alınması Esnasında Dikkat Edilmesi Gereken Koşullar;
             Ürünlerin kurulum ve montajını ürünleri firmanın yetkili personelleri yaptırmalısınız.
             Garanti kapsamında servis talepleriniz oluştuğunda fatura ve garanti ve kullanım kılavuzunun ibraz edilmesi zorunludur. Şayet fatura, garanti ve kullanım kılavuzunun ibraz edilmez ise garanti kapsamı hakkı sona erecektir. 
             Garanti kapsamında servis talepleriniz oluştuğunda faturanın ibraz edilmesi zorunludur. Şayet fatura ibraz edilmez ise garanti kapsamı hakkı sona erecektir.
             Ürünlerin teslimi esnasında sizlere verilecek olan kullanma kılavuzuna ve uyarı etiketlerine uyum sağlamanız garanti koşullarındandır.
             Ürünlerin hangi meskene teslim edileceği ve meskende ürünlerin kim tarafın dan teslim alınacağı satın alan müşterinin sorumluluğundadır.
             2. Genel Garanti Koşulları ve Garanti Şartların Detayları;
             Ürünlerin garanti süresi 2 (İki) yıldır. Ürünlerin garanti süresi ürünü/ ürünleri satın alan son tüketici ürünleri satıcıdan teslim aldıktan sonra başlayacaktır.
             Ürünün bütününü oluşturan tüm parçalar 2 (iki) yıl garanti kapsamı altındadır.
             Ürünün garanti süresinde arızalanması durumunda tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Tamir süresi 30 (otuz) iş günüdür. Bu süre arızalı veya hasarlı ürünün üretici firmanın fabrikasına veya tamir istasyonuna ulaştığında başlayacaktır.
             Hasarlı ürünlerin bakımı ve onarımı garanti kapsamında yapılacaksa işçilik veya parça maliyeti talep edilmeyecektir. 
             Garanti kapsamına giren veya garanti kapsamına girmeyen sorunlarla ilgili sorumlu ve yetkili birim yetkili servisimizdir.
            Müşteri garanti kapsamında olan veya garanti kapsamında olmayan bir sorunlu ürünü alışveriş yapmış olduğu mağazamıza veya Satış Sonrası Hizmet birimimize bildirimde bulunmadan sosyal medya veya internet ortamında faaliyet gösteren şikayet sitelerine Macitler markası hakkında olumsuz yorum ve yazılar yazarsa ayrıca Macitler'i suçlarsa, Macitler bu tür durumlar karşısında ilgili kişiye veya müşteriye dava açma hakkını saklı tutar.
            Garanti süresi 2 (İki) yıl dolduktan sonra ortaya çıkan her sorun ücret karşılığı çözülecektir. Şayet müşterinin ifade ettiği sorunun veya arızalı modülün parçası bulunamayıp sorunun tamiri mümkün değilse müşteri üreticiden bir hak talebin de bulunamaz.
             Ürünler kullanım kılavuzu ve garanti belgesinde belirtilen usul ve şekillere aykırı ve amacı dışında kullanılır ise oluşan hasar ve sorunlar garanti kapsamın dışında değerlendirilecektir. Bir sorunun garanti dışı hallerinde olup olmadığına Macitlerin yetkilendireceği veya görevlendireceği bilirkişi karar verecektir.
             Ürünler tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren belirlenen garanti suresi 2 (iki) yıl içinde kalmak kaydı ile 1 (bir) yıl içerisinde aynı arızanın üç ten fazla tekrarlanması veya farklı arızaların 5'ten (beşten) fazla meydana gelmesi veya belirtilen garanti süresi içinde farklı arızaların toplamının 6'dan (altıdan) fazla olması unsurlarının yani sıra;
             Bu arızaların ürünlerden yararlanmamayı sürekli kılması, tamir için gereken azami sürenin üç katı kadar aşılması ve arızanın tamiri mümkün olamayan durumlarda hasarlı ürünler veya modüller ücretsiz olarak yenisi ile değiştirilecektir.
            3. Macitler Markalı Ürünlerin Alımı ile ilgili Şartlar ve Koşullar;
             Müşteri satın alacağı ürünlerin ölçülerini Macitler mağazasından öğrenmelidir. Almış olduğu ürünlerin kullanacağı meskene ölçü ve renk olarak uygun olması satın almayı yapan müşterinin sorumluluğundadır. Bundan dolayı doğacak sıkıntıdan ve sorunlardan Macitler Mobilya sorumlu değildir.
             Müşteri sipariş sözleşmesinin bir nüshasını ürünlerin kendisine teslim edilene dek saklaması gerekmektedir.
            Ürünlerin teslimatı sırasında sipariş nüshasında belirtilmiş ürünlerin eksiksiz ve hatasız tesliminden satın almayı yapan müşteri sorumludur.
            4. Garanti Kapsamı Dışındaki Koşullar ve Sebepler;
             Firmanın yetkili personeli tarafından kullanım hatası sebebiyle meydana geldiği tespiti yapılan hasar ve arızalar, ürünlerin müşteriye tesliminden sonraki yükleme, boşaltma ve taşıma sırasın da oluşan hasar ve arızalar, Yangın, sel, deprem, aşırı güneşe maruz kalma vb. gibi olaylardan oluşan hasar ve arızalar, Garanti ve kullanma kılavuzunda yer alan hususlara dikkat edilmemesinden kaynaklı hasar ve arızalar, Ürünler satın almayı yapan müşterinin belirtmiş olduğu adresteki meskene teslim edildiği esnada meskende ürünleri satın alan veya kullanacak kişilerden en az birinin olması garanti şartıdır. Şayet satın almayı yapan müşteri ürünleri belirtilen meskende kendi teslim alamayacaksa ürünleri teslim alma sorumluluğunu alabilecek kişiyi görevlendirecektir. Sonuç itibariyle ürünlerin teslimi esnasında ve teslimat yapıldıktan sonra meskende bulunan kişiye ürün teslim fişi bayinin yetkili kurulum personeli tarafından imzalatılacaktır. İmzalatılan teslim fişinde herhangi bir sorun ve sıkıntı, hata belirtilmemiş ise müşterinin siparişleri sorunsuz ve eksiksiz bir biçimde teslim aldığı kabul edilecektir. Daha sonrasında müşteri tarafından ilk teslim fişinde herhangi bir sorun veya sıkıntı açıklaması olmadığı halde sorun ve sıkıntı olduğunu belirtir ise beyan edilen sorun ve sıkıntılar garanti kapsamı dışı kabul edilir, 
            Naturel ağaç kullanılmış ürünlerde ve doğal ahşap kaplamalı ürünlerde kullanılan doğal malzemeden dolayı renk ve ton farklılığı olmaktadır. Hatta almış olduğunuz takımın içerisindeki modüller de dahi ton ve renk farklılığı olabilmektedir. Bu durum bir kusur olmayıp almış olduğunuz ürün temel özelliğidir. Ancak zamanla takımın içerisindeki modüller aynı mekan içerisinde kullanılacağından dolayı aynı ton rengine kavuşabilecektir. Bu tür durumlarda ton farkı sebebi ile belirtilen şikayet ve talepler garanti kapsamında olan sorun olarak değerlendirilmeyecektir.
            Oval hatlı döşemeli ürünlerde desen takibi yapılmamaktadır. Bu sebeple oval ürünlerde desenli kumaş seçiminden kaçınılmalıdır. Bu durumdan kaynaklı sorunlar garanti kapsamı dışındadır.
            Keten kumaşların yapısından dolayı belli oranlarda tüylenmesi normaldir. Bu tür sorunlar garanti kapsamı dışındadır.

            Kaz tüyü dolgulu oturum ve sırt minderlerin belli oranda kırışması normaldir. Bu tür durumlarda duyulan rahatsızlıklar garanti kapsamı dışındadır. Bu tür durumlardan rahatsızlık duyabilecek olan müşterilerimiz oturumlarında sünger kullanılan ürünleri tercih etmelidir.
             Koltuk takımları ayrı ayrı modüllerden oluşup takım formatına dönüşmektedir. Bu ayrı modüllerin üretimde her bir modülün aynı top kumaştan imal edilmesine çok büyük ölçüde üretici dikkat etmektedir. Bazı durumlarda takımda modül sayısı fazla olabilmektedir. Bu tür durumlarda modüllerin kumaş döşemesinde ton farkı kaçınılmazdır. Bu durumda ortaya çıkan sorun garanti kapsamında dışında tutulacaktır.
             Koltuk takımlarının modüllerinden birinde tamirat veya bakım gerektiği durumlar da tamiratı yapılan modülün kumaşlarında ton farkı meydana gelecektir. Bu durumda ortaya çıkan ton sorunu garanti kapsamında değerlendirilecektir.
             Süngerin doğal yapısından kaynaklı zamanla +/-%15 density (yoğunluk) değeri olabilir. Kullanım sonucunda +%4 oranında sünger yumuşayabilir. Süngerlerdeki %19 yumuşama veya sertleşme durumu üretimsel hata olarak görülemez. Bu durumda dolayı belirtilen sorun ve şikayetler garanti kapsamı dışı olarak görülecektir.
            5. Ürün Kullanımında Genel Uyarılar;
             Koltuklarınızın ve döşemeli ürünlerinizin bakımı ile ilgili bir sorunuz veya endi şeniz olur ise Macitler müşteri hattı veya Firmanın Proje Yöneticileri ile iletişime geçiniz,
             Satın aldığınız ürünlerde kullanılan ahşap parça ve malzemeler kurutulmuştur. Ancak ahşap canlı malzeme olarak kalmaya devam eder ve her zaman boyutsal değişime uğrar. Bu durumda ortaya çıkan değişim kullanıma engel teşkil etmediği sürece garanti kapsamında olan sorun olarak görülemez,
             Çok nemli ortamlarda ahşap ürünler genleşerek montajı dağılabilir. Bundan dolayı da ürünler %40- %60 nemlilik oranında tutulması gerekir.
             Satın aldığınız koltuk takımlarının mekanik parçalarını (mekanizma menteşelerini) belli aralıkla makine yağı ile yağlayınız. Bu yağlama işlemi mekanizmaları daha sağlıklı çalışmasını sağlayacaktır,
             Satın aldığınız ürünleri işi kaynaklarından (soba, kalorifer vb.) uzak ve direkt güneş ışığının etkisinden uzak alanlarda kullanınız ve yerleşimini sağlayınız.
             Satın aldığınız ürünleri eviniz içerisinde yer değiştirirken veya evinizden başka bir meskene taşırken yerden sürüyerek taşımayınız.
             Ürünlerinizin üzerine sıcak tabanlı araç ve gereçler koymayınız.
             Ürünlerinizin bulunduğu ortamda boya ve tadilat yapılırken ürünlerinizin hasarlanmaması için gerekli tedbirleri almalısınız,
            Ürünlerinizin depolama alanlarına (yorgan, battaniye, çeyiz, giyecek, mutfak gereçleri vb.) gibi eşyaları koyarken depolama alanının yüksekliğini geçmeyecek şekilde yerleştiriniz,
             Ürünlerinize kalıcı hasar verebileceğinden ürün yüzeylerine çıkartma gibi tutkallı parça yapıştırmayınız, Deri kaplı parçaları dikiş yerlerinden zorlamayınız, germeyiniz, 
            Hareket edebilen kırlentleri belli aralıklarla çevirerek kullanınız, Böylece üründeki kullanımdan kaynaklı çökme ve deformasyon veya eskime eşit olarak dağılır.
             Dikişten arta kalan iplik parçalarını dikkatlice dibinden makas yardımı ile kesiniz.
             Ürünlerinizi uzun süre kullanmayacaksanız üzerini kalın bez ile örtünüz.
             Ürünlerin ağırlık merkezinin dengesinin bozulmaması için hareketli mekanizmaların kullanılmadığı durumlarda mekanizmayı kapalı tutunuz.
             Ürünleri hareketli mekanizmalarından tutarak taşımayınız.
             Koltuk yatak mekanizmasının rahat çalışması ve duvara çarpmaması için duvar dan 20 cm uzağa kaydırıp mekanizmayı açınız. 
             Ürünleri hareketli mekanizmalarından tutarak taşımayınız.
             Ürünleri kullanım amacı dışında kullanmayınız.
            6. Ürünleriniz İçin Temizleme, Bakım ve Kullanım Önerileri;
             Koltuk ve döşemeli ürünlerinizin temizlemesini kuru temizleme firmalarına yaptırmanız gerekmektedir. Aksi halde döşemeli kumaşların yıpranması, solması ve çekmesi kaçınılmazdır. 
            Ürünlerinizi hali yıkama makinesi ile temizlemeyiniz. Ayrıca süpürme makinasının koltuk temizleme aparatını takarak temizlik işlemini yapınız. 
            Kolay lekeleri sabunlu (tercihen el sabunu önerilir) hafif nemli bezle bastırma dan yapmanızı gerekir. Şayet lekeler çıkmaz ise kuru temizleme firmasından destek isteyiniz.
            Temizleme işlemine başlamadan önce ürünlerin üstündeki tozu almalısınız.
            Islanan ürünleri direkt güneş ışığı ile kurutmayınız. Ütü, fon makinası gibi cihazlar ile kurutma yapmayınız.
            Kurutma işlemini oda sıcaklığında bekleterek yapınız.
             Temizleme işlemini yapmadan önce kullanacağınız malzemenin kumaşa ve dokusuna vereceği faydayı ve zararı görmek için kumaşın görünmeyen yüzüne sürerek test ediniz.
             Boyalı ve kaplamalı ürünlerinizin tozlarını kuru ve pütürlü bez ile almayınız. 
            Ürünlerinizin üstüne dökülen sıvı lekeleri zaman kaybetmeden nemli bezle basınç uygulamadan temizleyiniz,
            Ürünlerinizi temizlerken alkol içerikli kimyasal maddeler kullanmayınız,
            Islanan ürünleri kurulayınız ev ortamında kurutunuz. Direkt güneş ışığı ile kurutmayınız.
            Düzenli olarak ürünlerin üzerindeki tozu almanız gerekmektedir.
            Tüylenme çoğu döşemelik kumaşların karakteristik özelliği olup fazla ipliklerin ve havların yüzeyden ayrılması ile oluşur. İpliklerin ve havların bu şekilde dökülmesi sonucunda döşemenin üzerinde topçuklar ya da tüyler oluşabilir. Bu durum kumaş üreticileri tarafından garanti altına alınmamaktadır. Tüylenme, kullanım ya da aşınmadan ileri gelir, kumaşın kusurlu olmasından kaynaklanmaz ve kumaşın dokusunu zayıflatmaz. Fazla havlar temizlendiğinde tüylenme sona erer. Belirli aralıklarla elektrik süpürgesi ile temizlemek, kumaşın görüntüsünü yenilemek için yeterlidir.
             7.Sandalye Ürünlerin Kullanım, Bakım ve Temizlik Önerileri;
             Deri Sandalyeler, sabunlu bez ile silinerek temizlenmelidir. (deri döşemeli bölümler)
            Sandalye ahşap bölümleri alkol ihtiva eden herhangi bir temizlik maddesi ile silinmemelidir. 
            Sandalyeler asil fonksiyonları dışında kullanılmamalıdır.
            Sandalyeler aşırı sıcak-soğuk ortamlardan maddelerden ve direkt güneş ışığın dan korunmalıdır. 
            Sandalye kullanım aşamasında iki ayak üzerine yük uygulanmamalıdır. (öne- geriye, sağa-sola) Yük dört ayak üzerinde uygulanmalıdır. 
            Sandalyelerin döşemeli bölümleri, kesici ve delici aletler ile temas ettirilmemelidir.
            Ürünler kalorifer, soba vs. ısıtıcılardan en az 30-40 cm mesafede bulundurulmalıdır. 
            Sandalyelerin taşınması esnasında sürüklenmemesi, zemin ile teması kesilerek taşınması gerekmektedir.
            Sandalyelerin ayaklarında bulunan, zeminin aşınmasını önleyen plastik pabuçlarının ayak üzerinde olduğundan emin olunuz. 
            Sandalyelerin temizliğinde (ahşap, metal ve döşemeli bölümler) asit-baz içerikli maddeler ve sert cisimler kullanılmamalıdır. 
            Sandalyenin üzerine dökülen sıcak-soğuk her türlü sıvının derhal silinmesi ve kurulanması gerekmektedir.
            Sandalyelerin ahşap kısımları yine en son teknolojik gelişmeler takip edilerek ve doğal papel kaplamaların insan ve çevre sağlığına zararı olmayan "E1" normunda tutkal ile üst üste yapıştırılarak preslenmesiyle lamine olarak üretilir. Uzun zaman kullanım sonrasında dahi çatlama, patlama, kırılma ve açılma söz konusu değildir. 
            Ahşap kısımların temizliği saf su kullanılarak nemli bir bezle yapılmalıdır.
            Kumaş kısımları öncelikle ıslak sabunlu bezle silinmelidir.
             8. Ürün Kullanım Genel Bilgi
             Genel olarak, ürün kullanım amacı dışında kullanılması halinde oluşabilecek; hata, kusur ve sorunlar garanti dışıdır.
             9. Deri ürünlerin kullanımı ve bakımı ile ilgili temel bilgiler;
             Gerçek deri döşenmiş koltuk ve koltuk gruplarında dikkat edilmesi gereken başlıca bakım ve kullanım özellikleri aşağıdaki gibidir. 
            Gerçek deri doğal bir üründür. Kullanım süresine bağlı olarak görünümünde değişiklikler olur. 
            Bulunduğu ortamın ısısından veya kullanıcının ısısından etkilenebilir. Ortam ısısına adapte olur. 
            Hijyeniktir. Kullanım sırasında kirlenme ve lekelenmeleri koltuğun iç bölümüne geçirmez. 
            Gerçek deride bere, damar ve kırışıklık izleri görülebilir. Bu izler derinin doğal yapısından kaynaklanmaktadır. Bu nedenle bu tür izler kusur veya hata olarak algılanmamalıdır.
            Deri esnek bir yapıya sahiptir. Kullanım sırasında bollaşmalar ve kırışıklıklar oluşabilir. 
            Gerçek deri ile döşenmiş ürün üzerinde sert darbe uygulamaları, kedi, köpek pençesi deriye zarar verebilir.
            Direkt olarak güneş ışığından korunmalıdır. Kullanım mekânlarındaki işi kaynaklarından yaklaşık 30cm uzağa konulması önerilmektedir. 
            Deri temizliğinde, bileşimlerinde kimyevi maddeler bulunan temizlik malzemeleri önerilmemektedir. Bu malzemeler kullanıldığında derinin üzerindeki koruyucu tabakada deforme olabilir. Deri ürünlerinin temizliği; ılık nemli bir bez ile yapılmalı, temizlik yapılan bölümlerde nemin kuru bir bez ile alınarak kurulanması gerekmektedir. Islaklık alınmadığında, derinin üst tabakasında renk açılmasına ve kırışıklıklara sebebiyet verecektir. 
            Deri üzerine SIVI veya katı maddeler döküldüğünde (alkol, asitli içecekler, yağlı gıda) zaman geçmeden ılık nemli bir bez ile temizlenmesi ve silinen bölgenin kurulanması gerekmektedir.
            10. Yataklı koltukların kullanımı ve bakımı ile ilgili temel bilgiler;
            Yataklı koltukların kumaş ve ahşap kısımları yukarıda belirtilen oturma grupları genel sistemine göre üretilmekte olup, yatak kısımları ise metal yaylı ve ahşap konstrüksiyon olmak üzere iki çeşittir.
            Yatak kısımları kısa süreli misafirler için ve tek kişinin yatması düşünülerek tasarlanmıştır. Birden fazla kişinin yatak kısmını devamlı olarak kullanması mekanizmada bazı sorunların ortaya çıkmasına sebebiyet verecektir. 
            Mekanizmaları açıp kapatırken montörünüzün tarif ettiği kurallara harfiyen uyulması ve sert kullanımdan kaçınılması gerekmektedir.

            Doğal Taş Kullanım

            Doğal taş bakım, kullanım temizliği diğer malzemelere göre daha fazla özen ister.

            Sentetik bazlı temizleyiciler, çamaşır suları mermer yüzeylerde kullanılmaz. Yapılan en büyük hatalardan biri ise mermer temizliğinde kireç çözücü kullanmaktır. Kireç taşından oluşan mermerde,

            kireç çözücü kullanmak mermeri çok kısa sürede aşındırarak derin hasarlara neden olur ve kullanılmaz hale getirir. Birbirinden eşsiz, birbirinden benzersiz desen ve renklere sahip olan mermer eşya ve

            ürünlerinizin doğal görünümünü uzun süre korumak için bazı temizlik ve bakım ipuçlarına önem verilmesi gerekmektedir.

            Mermer Bakım Önerileri

            Mermer masanızın temizliğini nazikçe yapmalısınız. Yumuşak bir bez ve ilik sabunlu suyun köpüğü kullanarak, Nemli bezle düzenli temizlenen mermer masanızın özel bir temizlik gereksinimi

            olmayacaktır. Fırçalar ve yumuşak olmayan temizlik aparatlarını, mermerin çizilmesine neden olur.

            Sadece pH değeri sıfır olan temizlik ürünleri kullandığınızdan emin olun çünkü içerisinde asit bulunan ürünler yüzeyin çizilmesine ya da renk değişimine sebep olabilir. Kireç çözücü, tuz ruhu, sirke,

            aşındırıcı, çizici, soyucu özellikte ki temizlik ürünlerinizi mermer masanızda kullanmayın.

            Mermer sehpa, mermer masa gibi alanlarda mermerinizin lekelenmesini önlemek için bardak altlığı, nihale gibi koruyucu ürünler kullanmaya özen gösterilmesi gerekmektedir.

            Mermer, az da olsa gözenekli bir yapıya sahiptir ve sıvıları bir şekilde eme bilir. Mermer masanıza bir şey döküldüğünde en kısa sürede temizlemeye çalışmanız lekenin mermerinize işlemesinin önüne geçecektir.

            Bunun dışında güçlü renklere sahip olan kahve, kimyon, köri gibi baharatlar; yeşil sebzeler temas ettiğinde bekletmeden temizlenmelidir. Bu sayede güçlü deterjanlara gerek olmadan mermer masanızı ilk günkü gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.

            Mermer masanızı temizledikten sonra ıslak olarak bırakmamaya çalışın ve tercihen mikrofiber bir bez yardımıyla kurulayabilirsiniz.

            Mermerleri çizilmelere karşı koruyun. Sivri ve keskin uçlu cisimler, mobilyalar mermer ürünlerine zarar verebilir.

            Sirkeden uzak durun. Birçok yüzey için doğal bir temizlik maddesi olan sirke oluşturduğu korozyon nedeniyle mermerler için uygun değildir.

            Açık renkli mermerde oksijenli su doğal temizlik için pratik bir alternatiftir. Mermerlerinizi parlatmak istiyorsanız güderi kullanın. Güderi bezler mermer yüzeyleri parlatmak için en hızlı çözümdür.

            Tüm bu uyarılar bilgi ve önlem amaçlıdır, her ne olursa olsun mermer doğal, sert ve güzelliğini yıllar, hatta yüzyıllar boyunca koruyacak, mekanlarınıza güzellik ve estetik katacak en ideal yapı

            malzemesidir.

            Genel olarak, ürün kullanım amacı dışında kullanılması halinde oluşabilecek; hata, kusur ve sorunlar garanti dışıdır.

            Garanti ve iade koşulları;

            Mermer masanızı veya mermer ürünlerinizi teslimat aşamasında elle ve gözle kontrol ediniz.

            Mermer ürünlerimiz teslimattan sonra sorumluluk direkt müşterimize aittir. Mermer kırılan bir malzemeye sahip olduğundan garantisi yoktur.

            Mermer korunması düzgün yapılmazsa leke emebilir.

            Sert cisimler ile çizilebilir. Mermer leke ve çizilmeden dolayı iade alınmaz. Mermer doğal bir üründür. Desen damar ve renkler farklılık gösterebilir.

            Mermer ürünler kişiye özel yapıldığından dolay renk damar veya desen yüzünden iade alınmaz. Mermer doğal taş olduğundan damara rengine ve desenine müdahale asla yapılamaz.

            Panel Ürünler

            1. Ürünlerin Müşteri Tarafından Teslim Alınması Esnasında Dikkat Edilmesi Gereken Koşullar;
             Ürünlerin kurulum ve montajını ürünleri firmanın yetkili personelleri yaptırmalısınız. Ürünlerin teslimi ve montajı esnasında ortaya çıkan sorunlu parça teslim formuna not düşülmeli. Garanti kapsamında servis talepleriniz oluştuğunda fatura ve garanti ve kullanım kılavuzunun ibraz edilmesi zorunludur. Şayet fatura, garanti ve kullanım kılavuzunun ibraz edilmez ise garanti kapsamı hakkı sona erecektir. Ürünlerin teslimi esnasında sizlere verilecek olan kullanma kılavuzuna ve uyarı etiketlerine uyum sağlamanız garanti koşullarındandır. Ürünlerin hangi meskene teslim edileceği ve meskende ürünlerin kim tarafın dan teslim alınacağı satın alan müşterinin sorumluluğundadır.
            2. Genel Garanti Koşulları ve Garanti Şartların Detayları;
            Ürünlerin garanti süresi 2 (iki) yıldır. Ürünlerin garanti süresi ürünü/ürünleri satın alan son tüketici ürünleri satıcıdan teslim aldıktan sonra başlayacaktır.
            Ürünün bütününü oluşturan tüm parçalar 2 (iki) yıl garanti kapsamı altındadır.
            Ürünün garanti süresinde arızalanması durumunda tamirde geçen süre kadarının süresine eklenir. Tamir süresi 30 (otuz) iş günüdür. Bu süre arızalı veya hasarlı ürünün üretici firmanın fabrikasına veya tamir istasyonuna ulaştığında başlayacaktır. 
            Hasarlı ürünlerin bakımı ve onarımı garanti kapsamında yapılacaksa işçilik veya parça maliyeti talep edilmeyecektir.
             Garanti kapsamına giren veya garanti kapsamına girmeyen sorunlarla ilgili sorumlu yetkili servisimizdir.
            Müşteri garanti kapsamında olan veya garanti kapsamında olmayan bir sorunlu ürünü alışveriş yapmış olduğu mağazamıza veya Satış Sonrası Hizmet birimimize bildirimde bulunmadan sosyal medya veya internet ortamında faaliyet gösteren şikayet sitelerine Macitler markası hakkında olumsuz yorum ve yazılar yazarsa ayrıca Macitler'i suçlarsa, Macitler bu tür durumlar karşısında ilgili kişiye veya müşteriye dava açma hakkını saklı tutar.
             Garanti süresi 2 (iki) yıl dolduktan sonra ortaya çıkan her sorun ücret karşılığı çözülecektir. Şayet müşterinin ifade ettiği sorunun veya arızalı modülün parçası bulunamayıp sorunun tamiri mümkün değilse müşteri üreticiden veya bayiden bir hak talebinde bulunamaz.
             Ürünler kullanım kılavuzu ve garanti belgesinde belirtilen usul ve şekillere aykırı ve amacı dışında kullanılır ise oluşan hasar ve sorunlar garanti kapsamın dışında değerlendirilecektir. Bir sorunun garanti dışı hallerinde olup olmadığına Macitlerin yetkilendireceği veya görevlendireceği bilirkişi karar verecektir.
            Ürünler tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren belirlenen garanti suresi 2 (iki) yıl içinde kalmak kaydı ile 1 (bir) yıl içerisinde aynı arızanın üç ten fazla tekrarlanması veya farklı arızaların 5 ten (beşten) fazla meydana gelmesi veya belirtilen garanti süresi içinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yani sıra; 
            Bu arızaların ürünlerden yararlanmamayı sürekli kılması, tamir için gereken azami sürenin üç katı kadar aşılması ve arızanın tamiri mümkün olamayan durumlarda hasarlı ürünler veya modüller ücretsiz olarak yenisi ile değiştirilecektir.

            3. Macitler Markalı Ürünlerin Alımı ile ilgili Şartlar ve Koşullar;
             Müşteri satın alacağı ürünlerin ölçülerini Macitler mağazasından öğrenmelidir. Almış olduğu ürünlerin kullanacağı meskene ölçü ve renk olarak uygun olması satın almayı yapan müşterinin sorumluluğundadır. Bundan dolayı doğacak sıkıntıdan ve sorunlardan Macitler Mobilya sorumlu değildir.
             Müşteri sipariş sözleşmesinin bir nüshasını ürünlerin kendisine teslim edilene dek saklaması gerekmektedir.
            Ürünlerin teslimatı sırasında sipariş nüshasında belirtilmiş ürünlerin eksiksiz ve hatasız tesliminden satın almayı yapan müşteri sorumludur.

             4. Garanti Kapsamı Dışındaki Koşullar ve Sebepler;
             Firmanın yetkili personeli tarafından kullanım hatası sebebiyle meydana geldiği tespiti yapılan hasar ve arızalar, 
            Ürünlerin müşteriye tesliminden sonraki yükleme, boşaltma ve taşıma sırasın da oluşan hasar ve arızalar,
            Yangın, sel, deprem, aşırı güneşe maruz kalma vb. gibi olaylardan oluşan hasar ve arızalar,
            Garanti ve kullanma kılavuzunda yer alan hususlara dikkat edilmemesinden kaynaklı hasar ve arızalar, 
            Ürünler satın almayı yapan müşterinin belirtmiş olduğu adresteki meskene teslim edildiği esnada meskende ürünleri satın alan veya kullanacak kişilerden en az birinin olması garanti şartıdır. Şayet satın almayı yapan müşteri ürünleri belirtilen meskende kendi teslim alamayacaksa ürünleri teslim alma sorumluluğunu alabilecek kişiyi görevlendirecektir. Sonuç itibariyle ürünlerin teslimi esnasında ve teslimat yapıldıktan sonra meskende bulunan kişiye ürün teslim fişi bayinin yetkili kurulum personeli tarafından imzalatılacaktır. İmzalatılan teslim fişinde herhangi bir sorun ve sıkıntı, hata belirtilmemiş ise müşterinin siparişleri sorunsuz ve eksiksiz bir biçimde teslim aldığı kabul edilecektir. 
            Daha sonrasında müşteri tarafından ilk teslim fişinde herhangi bir sorun veya sıkıntı açıklaması olmadığı halde sorun ve sıkıntı olduğunu belirtir ise beyan edilen sorun ve sıkıntılar garanti kapsamı dışı kabul edilir, 
            Naturel ağaç kullanılmış ürünlerde ve doğal ahşap kaplamalı ürünlerde kullanılan doğal malzemeden dolayı renk ve ton farklılığı olmaktadır. Hatta almış olduğunuz takımın içerisindeki modüller de dahi ton ve renk farklılığı olabilmektedir. Bu durum bir kusur olmayıp almış olduğunuz ürün temel özelliğidir. Ancak zamanla takımın içerisindeki modüller aynı mekan içerisinde kullanılacağından dolayı aynı ton rengine kavuşabilecektir. Bu tür durumlarda ton farkı sebebi ile belirtilen şikayet ve talepler garanti kapsamında olan sorun olarak değerlendirilmeyecektir.
             5. Ürün Kullanımında ki Genel Uyarılar;
            Mobilyanızın bakımı ile ilgili bir sorunuz veya endişeniz olur ise Macitler muş teri hattı veya Macitler'in satış danışmanı ile iletişime geçiniz,
            Satın aldığınız ürünlerde kullanılan ahşap parça ve malzemeler kurutulmuştur. Ancak ahşap canlı malzeme olarak kalmaya devam eder ve her zaman boyutsal değişime uğrar. Bu durumda ortaya çıkan değişim kullanıma engel teşkil etmediği sürece garanti kapsamanın da olan sorun olarak görülemez,
             Çok nemli ortamlarda ahşap ürünler genleşerek montajı dağılabilir. Bundan dolayı da ürünler %40- %60 nemlilik oranında tutulması gerekir. 
            Satın aldığınız mobilyanın mekanik parçalarını özellikle sürgü, ray gibi parçalarını belli aralıkla makine yağı ile yağlayınız. Bu yağlama işlemi mekanizmaların daha sağlıklı çalışmasını sağlayacaktır, 
            Satın aldığınız ürünleri işi kaynaklarından (soba, kalorifer vb.) uzak ve direkt güneş aşığının etkisinden uzak alanlarda kullanınız ve yerleşimini sağlayınız. 
            Satın aldığınız ürünleri eviniz içerisinde yer değiştirirken veya evinizden başka bir meskene taşırken depolama alanlarını boşaltınız. Ayrıca yerden sürüyerek taşımayınız. Alan değişikliklerinde yetkili kişilerden mutlaka yardım alınız.
            Ürünlerinizin üzerine sıcak tabanlı araç ve gereçler koymayınız. 
            Ürünlerinizin yüzeyini çizecek, delecek kaplamasına veya dokusuna zarar vere çek cisimlerden koruyunuz, 
            Boya ve kaplamlı ahşap mobilyalarınızı kuru ve pütürlü bezle temizlemeyiniz, silmeyiniz. Temizlik yapacağınız bezin yumuşak dokulu ve nemli olması gerekmektedir.
            Karyola bazasının açılıp kapatılması işlemi tutucu kollar aracılığı ile yapılmalıdır.
            Ürünlerinizin ağırlık dengesinin bozulmaması öne, arkaya, sağa ve sola devril memesi için çekmecelerin ve kapakların kapalı konumda olmasını sağlayınız,
            Ürünlerinizin bulunduğu ortamda boya ve tadilat yapılır iken ürünlerinizin hasarlanmaması için gerekli tedbirleri almalısınız,
            Ürünlerinizin depolama alanlarına (yorgan, battaniye, çeyiz, giyecek, mutfak gereçleri vb.) eşyaları koyarken depolama alanının yüksekliğini geçmeyecek şe kilde yerleştiriniz, 
            Ürünlerinize kalıcı hasar verebileceğinden ürün yüzeylerine çıkartma gibi tutkallı parça yapıştırmayınız, 
            Deri kaplı parçaları dikiş yerlerinden zorlamayınız, germeyiniz. 
            Elbise dolapları için Kullanım önerileri;
            Elbise dolapları giysilerinizi korumak ve depolamak amacı için imal edilmiştir. Bu nedenle ağır sert malzemeleri giysi dolabınıza koymayınız.
            Kapak ayarlarının bozulmaması için dolabın en üst bölümüne yük koymayınız, 
            Dolap kapaklarının sürgüsünün bozulmaması için açıp kapatırken usulüne uy gün yavaş açıp kapatınız, 
            Dolaplarınızı düzgün zeminde monte ettiriniz ve asla dolaplarınızı iterek kaydırmayınız. Aksi halde dolap sürgüsünün ayarı bozulur ve bağlantı yerlerinden kırılmalar meydana gelir. Yer değişikliklerinde dolabınızı boşaltıp yetkili personel yardımıyla yer değişikliğini. 
            Dolabınızda yüklük bulunuyorsa raflara basarak yüklüğe ulaşmaya çalışmayınız.
            Dolabınızın sürgü mekanizmasını sıklıkla temizleyiniz ve hafif makine yağı ile yağlayınız. Yağlama işlemini yaparken yağın kıyafetlerimize sıçramasını engelleyecek önlemleri alınız.
            Karyola için Kullanım önerileri;
            Karyola içerisinde olan bazanın kapağını açtıktan sonra kapak emniyet kilitlerini kullanınız.
            Karyola üzerine koyacağınız yatağın kg ile baza piston gücünün doğru oranda olduğunu kontrol ediniz. Piston gücünün üstünde koyacağınız yatak pistonların bozulmasına ve kullanım zorluğuna sebebiyet verir.
            Bazanızın kapağının kapatır iken emniyet kilitlerini açınız. 
            Çekmeceli Ürünler için Kullanım önerileri;
            Çekmeceye koyacağınız eşyalar çekmeceyi açıp kapamaya engel olmamalıdır.
            Çekmecenizin raylarının bozulmaması için kulpları, kulp monte değilse bas-aç sistemini kullanarak açıp kapatınız.
            Çekmecenizin kulpları zamanla gevşeyecektir. Uygun gereçle sıkılaştırınız. 
            Çekmeceli ürünlerde depolama kg aşılmamalıdır. Depolama seviyesi belirtilmemiş ise çekmece iç hacmini geçmeyecek şekilde kıyafet koyunuz. 
            Duvar üniteleri ve Vitrinler için Kullanım önerileri;
             Ürünlerinizi düz zeminde bazasının veya ayağının üstüne monte ettiriniz.
             Duvar ünitesinin raflarını duvara monte ettirir iken uygun vida ve aparatla monte ettiriniz. 
            Duvar ünitesinin raflarına ve duvara monte edilen bloklarına kitap veya biblo haricinde başka cisimler koymayınız.
            Duvar ünitenizin bir sarsıntıda öne doğru devrilmemesi için duvara sağlam ve uygun şekilde monte ettiriniz.
            Duvar ünitenizin veya vitrinizin elektrikli aygıtını temizlemeden önce fişinin çekilmiş olduğunu kontrol ediniz.
            Yemek masası için Kullanım önerileri;
            Masanın monte edileceği alanın düz ve kot farkının olmadığına dikkat ediniz.
            Masanın cilasının veya kaplamasının zarar görmemesi için sıcak tabanlı gereçleri masanın üstüne direkt koymayınız. 
            Masayı sürükleyerek ileri geri oynatmayınız. Yerden temasını keserek alan değişikliğini yapınız. 
            Masanın açılır veya ilave bölümünü amacına uygun kullanınız. Kullandıktan sonra kapalı konuma getiriniz.
            Masanın üstüne çıkmayınız. Masanın ayak bağlantıları kullanım şıklığına göre gevşeyecektir. Belli zaman aralıklarında uygun gereçle bağlantı vidalarını sıkınız.
             
             6. Ürünleriniz için Temizleme, Bakım ve Kullanım Önerileri;
            Panel ürünlerinizi temizlerken Solvent içerikli kimyasal temizleme malzemeleri kullanmayınız. Temizleme işlemini sıvı sabun ile ıslak olmayan nemli pamuklu bez ile yapınız.
            Boyalı ve kaplamalı ürünlerinizin tozlarını kuru ve pütürlü bez ile almayınız.
            Ürünlerinizin üstüne dökülen sıvı lekeleri zaman kaybetmeden nemli bezle basınç uygulamadan temizleyiniz,
            Ürünlerinizi temizlerken alkol içerikli kimyasal maddeler kullanmayınız, 
            Islanan ürünleri kurulayınız ev ortamında kurutunuz. Direkt güneş ile kurutmayınız, 
            Ahşap mobilyalarınızın üstüne dökülen soğuk veya sıcak sıvıları hemen siliniz ve ardından pamuklu bezle kurulayınız,
             Krom, nikel ve metal parçalar nemsiz ortamda paslanmaz ve oksitlenmez. Bu tarz parçalar nemli bezle temizlenebilir, ancak çamaşır suyu ve amonyaklı sıvılar dan krom ve metal parçaları korumalısınız. 
            Doğal ahşap kaplamalı mobilyalar sıklıkla nemli bezle temizlenmemelidir, Aksi halde kaplamaların kalkma ihtimali oluşacaktır.

            7. Doğal Ahşap Kaplı Ürünlerin Kullanım, Bakim ve Temizlik Önerileri:
            Doğal Ahşap Kaplı ürünler, kuru bezle silinmemelidir. Ürünün yüzeyindeki toz kuru bezle silindiği taktirde ahşap boyasında çizilmelere neden olacağından, hafif nemli bir bez yardımıyla temizleme yapılmalıdır.
            Doğal Ahşap Kaplı ürünlerin yüzeyi, alkol, aseton, tiner vs, kimyasal çözüler ile temas ettirilmemelidir. 
            Doğal Ahşap Kaplamalı ürünlerin boya kaplaması yüzeyine, kesici, çizici vs (anahtar gibi) maddeler atılmamalıdır.
            Doğal Ahşap Kaplı ürünler, direkt güneş ışığına maruz kalacak bölümlerde bulundurulmamalıdır. 
            Doğal Ahşap Kaplı ürünlerin yüzeyine direkt olarak yüksek sıcaklıktaki maddeler konulmamalıdır. (çaydanlık, tencere vs.)
            Farklı üretim tarihli ürünlerde renk tonu farkı olabilir. Aynı ürünün değişik parçalarında görülebilecek ton farkının nedeni ise doğal kaplama malzemesinin farklı desenine kaplanmış olmasıdır. Ayrıca, ağacın yaşı, damar yapısı, yetiştiği baki, iklim gibi etmenlere bağlı olan bu durum bir hata olarak algılanmamalıdır. 
            Ürün yüzeyine, çıkartma etiket ve/veya poster yapıştırılmamalıdır.
             
             8. Krom Kaplı ve Metal Ürünlerin Kullanım, Bakım ve Temizlik Önerileri;
             Krom-Nikel kaplı parçalar nemsiz ortamda renk değiştirmez ve paslanmaz. Ürünler asidik ortamlardan uzak tutulmalıdır. Zaman zaman kuru bir bezle silinerek parlatılmalıdır. Rengi değişmeye başlayan parçalar, toz vim ve kuru bez ile silinerek tekrar parlaklık kazandırılabilir. 
            Krom-Nikel kaplı ürünlerin temizliği, nemli bez ile yapılacaksa, muhakkak ardından kuru bezle silinmelidir. 
            Kullanılan parlatma ürünlerinin alerjik ciltlere zarar vermemesi için, işlem esnasında eldiven kullanılması ve nefes alıp verirken temizlik maddelerinden uzak durulması önerilir.

            9.Boyalı Yüzeyler (Lake, Cila, Cam)
            Temizleme aracı: Pamuk esaslı nemli bez 
            Temizleme maddesi: Duru su, sabunlu su.
             Temizleme periyodu: Periyot ile ilgili bir sınırlama yoktur. 
            Temizleme şekli: Yukarı aşağı hareketlerle bez yüzey üzerinde fazla bastırılmadan hareket ettirilmelidir. 
            Durulama: Nemli bezle tamamen temizleyici malzemeden arındırılmalıdır.


            10. Ürün Kullanım Genel Bilgi
             Genel olarak, ürün kullanım amacı dışında kullanılması halinde oluşabilecek; hata, kusur ve sorunlar garanti dışıdır.

            Ürün Açıklamaları

            Ürünlerinizde özel ölçü çalışması yapıyor musunuz?

            Evet, ürünlerimizde müşterilerimizin taleplerine göre özel ölçü çalışması yapıyoruz.

            Anahtar teslim proje çalışması yapıyor musunuz?

            Anahtar teslim proje çalışması yapıyoruz. Projelerinizin tüm aşamalarını sizin için yönetiyor ve teslim ediyoruz.

            Ürünlerinizin tamamında renk, malzeme, kumaş ve ölçü gibi değişiklikler yapılabiliyor mu?

            Müşteri taleplerine göre özelleştirme yaparak, ihtiyaçlarınıza en uygun ürünleri sunmayı amaçlıyoruz. Ürünlerimizin tamamında renk, malzeme, kumaş ve ölçü gibi özelliklerde değişiklik yapma imkanımız bulunuyor.

            Ürünleriniz yurt dışından sipariş verilebilir mi?

            Dünyanın her yerine teslimatımız bulunmaktadır.

            Ücretsiz mimari destek hizmeti nedir?

            Ücretsiz mimari destek hizmeti, müşterilerimize projeleri için profesyonel mimari danışmanlık sağladığımız bir hizmettir. Bu hizmet kapsamında, iç mekan tasarımı, ürün yerleşimi ve genel estetik gibi konularda alanında uzman mimarlarımızdan ücretsiz bir şekilde tavsiyeler alabilirsiniz.

            Ürünlerimizin fiyatı hakkında bilgi almak için
            +90 552 260 8174 numaralı WhatsApp hattımızdan mimarlarımızla iletişime geçebilirsiniz.

            Ürün Talep Formu

            Web sitemiz içerisinde yayımlanan görseller temsili olup; ürünlerin gerçek fiziki hali ile parlaklık, renk ve görünüm açısından farklılık gösterebilir.
            Firmamızın, web sitesinde yayımlanan ürün görselleri ile ilgili herhangi bir taahhüt ve sorumluluğu bulunmamaktadır.
            Bu sebep ile de siparişiniz öncesinde, beğenilen ürünün detayları hakkında mağazalarımız ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.
            MİMARA SOR
            Barış AYSEVEN
            Ankara
            TR / EN
            Songül CENTİLMEN
            Ankara
            TR
            Eda Nur KOÇ
            Ankara
            TR / EN
            Bilgesu Y. ÇAPAR
            Ankara
            TR
            Gamze KÜLEGEÇ
            Masko
            TR / EN
            Nurşah IRMAK
            Masko
            TR / EN / AR
            İrem BATUR
            Modoko
            TR
            Gülşah MEMİŞ
            Modoko
            TR
            Mustafa SOYALP
            Modoko
            TR / EN
            Esra ERDÖL
            Trabzon
            TR